Navigatie
Deel met vrienden!
  1. Eenvoud
  2. Scherp
  3. Betrokken

Onder deze drie kernwaarden vallen verschillende kenmerken die bij FENOR hoog in het vaandel staan. Deze zullen hieronder verder toegelicht worden om u een goed beeld van het bedrijf te geven.

Scherp

Klanten van FENOR ontvangen een scherpe en eerlijke prijs, hierdoor hanteert FENOR bijvoorbeeld geen aanbrengbonussen om klanten te werven. Verder kent FENOR geen verborgen kosten, en werven ze de meeste klanten door mond-op-mond reclame.

Eenvoud

FENOR straalt eenvoud uit op alle vlakken, maar dat doet niks aan de kwaliteit van de service en de energie af. De voorschotten, afrekeningen en communicatie is allemaal overzichtelijk, helder en duidelijk, wat erg belangrijk voor de consument is. Wanneer u een vraag heeft, wordt deze binnen 48 uur beantwoord, u kunt zich zelf en overzichtelijk aanmelden, en daarna kunt u in uw persoonlijke online omgeving alle informatie terugvinden die u nodig heeft. Dat noemt men bij FENOR eenvoud.

Betrokken

FENOR stelt zich op als een maatschappij die betrokken is bij haar klanten en omgeving. Duurzaam ondernemen is een belangrijke factor voor FENOR, daarom regelen zij zoveel mogelijk online, om zo papier te besparen. Ook het vergroenen van de elektriciteit is belangrijk voor FENOR, ze zijn altijd actief op zoek naar samenwerkingsverbanden met en mogelijkheden voor duurzame energie.

Wilt u overstappen naar deze eenvoudige en betrokken maatschappij met een scherpe blik op de consument en de rest van de maatschappij? Bezoek de website van FENOR hieronder en bekijk wat FENOR voor u kan betekenen.
 

Geef uw mening!

Wat vindt u van deze energieleverancier? Laat het hieronder weten.

Welk cijfer geeft u deze energieleverancier?
0 10 5
Vul hieronder eventuele voor- en nadelen in: